Chestionar satisfactie pacient/apartinatorStimată/Stimat pacient/aparținător, În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spital şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos. Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs. În cazul copiilor sau a pacienților fără discernământ, completarea chestionarului se realizează de către aparținători. Chestionarul se va depune în spațiile special amenajate la nivelul secției. Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim.1. Când aţi intrat prima dată în acest spital ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment. Bifaţi 1, 2 sau 3 în ordinea priorităţii. Curăţenie 123Lux 123Aglomeraţie 123Dezordine 123Mizerie 123Disciplină 123Linişte 123Sărăcie 123Altele 1232. Situaţia din spital, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit? (bifaţi o singură variantă) M-a demoralizat *DaNuNu a avut niciun efect *DaNuMi-a ridicat moralul *DaNu3. Cum aţi ajuns să apelaţi la internare pentru spitalul nostru (bifaţi una din variantele de răspuns): *V-aţi prezentat direct la Compartimentul Primire Urgență / Camera de gardăAţi avut trimitere de la medicul dumneavoastră de familieAţi venit cu trimitere de la medicul de ambulatoriuAţi venit cu ambulanţaAltă situaţie _______________________________4.Sunteti la prima internare sau la reinternare? *Prima internareReinternarea. În cadrul acestei internări, puteţi spune că: P.1 Aţi fost primit cu amabilitate de la început? *DaNuP2.La internare ati fost insotit in sectie de: *personal sanitarapartinatori (membri de familie,prieteni,vecini)ati mers singura(a)P3. Ati primit la internare informatii referitoare la drepturile si obligatiile pacientului in spitalul nostru? *DaNuP4.Ati fost informat/a cu privire la regulile de comportament si regulile de igiena din spital? *DaNuP5.La internare,ati fost informat cu privire la riscul de cadere sau alunecare din incinta spitalului? *DaNuP6.In timpul explorarilor (investigatii) la alte sectii ati fost insotit de personal medical? *DaNuP7.Ati facut baie la internare? *DaNuP8. Aţi fost informat pe înţelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator, prognostic(evolutia bolii)? *DaNuP9. Aţi cumparat sau v-a cumparat familia medicamente necesare tratamentului bolii pentru care ati fost internat? *DaNuP10. Aţi avut complicaţii post-operatorii(pentru sectiile chirurgicale)? *DaNuP11. Fiolele s-au deschis în faţa dvs.? *DaNuP12. In situatia in care ati solicitat si alte tipuri de servicii (nevoi de natura spirituala, psihologica, sociala) acestea v-au fost oferite? *DaNuP13. Aţi sesizat orice formă de condiţionare a îngrijirilor de care aţi avut nevoie? *DaNuP14. Aţi simţit nevoia să recompensaţi prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenţie din partea acestora? *DaNuP15. Carui personal ati oferit din propria initiativa bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit? *MedicilorAsistentilor medicaleInfirmiereleNu a fost cazulP16. Vi s-au cerut intr-un fel sau altul ,bani sau atentii de catre personalul spitalului? *de catre medicide catre asistenti medicalide catre infirmierenu a fost cazulb.Apreciati calitatea serviciilor mentionate mai jos primite de catre dv. Atitudinea personalului la primire *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatAtitudinea personalului pe parcursul şederii dvs. în spital *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatÎngrijirea acordată de medic *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatÎngrijirea acordată de asistente *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatÎngrijirea acordată de infirmiere *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatÎngrijirea post operatorie şi ATI *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatCalitatea hranei și a serviciului de distribuire a meselor *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatCalitatea condiţiilor hoteliere(iluminat , temperatura,etc) *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatCalitatea grupurilor sanitare (băi + WC) *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatAspectul lenjeriei și a efectelor de spital *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatCurăţenia *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatCalitatea comunicarii cu personalul medical *Total nesatisfăcătoareParţial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observatc.Tinind cont de toate cele mentionate mai sus va rugam sa ne spuneti: Cât de mulţumit sunteţi/aţi fost? *Foarte nemulţumitParţial nemulţumitNemulţumitParţial mulţumitFoarte mulţumitDacă ar fi să aveţi nevoie de un serviciu medical disponibil în acest spital v-aţi întoarce aici? *Sigur NUMai degrabă NUPoate da/poate nuMai degrabă DASigur DADacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care ştiţi că este disponibil aici i-aţi recomanda să vină? *Sigur NUMai degrabă NUPoate da/poate nuMai degrabă DASigur DADupă toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte?/Ce v-a plăcut cel mai mult? Dar negativ?/Ce nu v-a plăcut? d. Elemente de socio-demografie (încercuiţi situaţia care vi se aplică) Sexul: *MasculinFemininVârsta: *< 20 de ani20 - 29 ani30 - 39 ani40 - 49 ani50 - 59 ani60 - 69 ani70 ani şi pesteMediul de rezidenţă *UrbanRuralUltima şcoală absolvită: *Primară (1 - 4 clase)Gimnazială (5 - 8)LiceuFacultateStarea civilă: *CăsătoritNecăsătoritConcubinajVăduvDivorţatColectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modifică Va multumim ca ati apelat la serviciile oferite de unitatea noastra! VerificareIntroduceti cifra de control *Exemplu: 12This box is for spam protection - please leave it blank:
0 thoughts on “Chestionar de satisfactie al pacientului/apartinatorilor 2022”