Chestionar satisfactie pacient/apartinatorStimată/Stimat pacient/apartinator, În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spital şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos. Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs. Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim . Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! In cazul copiilor sau al pacientilor fara discernamant, completarea chestionarului se realizeaza de catre apartinatori.1. *BarbatFemeie2.Varsta dvs. *3. În ce secţie sunteti/ati fost internat? *4.1 La internare, aţi fost însoţit pe secţie de: *personal sanitaraparţinători (membri de familie, prieteni,vecini)aţi mers singur4.2 La internare ati fost informat cu privire la drepturile dvs ca si pacient ? *DaNu5.Vă rugăm să acordaţi calificative pentru calitatea următoarele servicii: 5.1 cazare: *nesatisfacatorbinefoarte bine5.2 pat, lenjerie: *nesatisfacatorbinefoarte bine5.3 curăţenie: *nesatisfacatorbinefoarte bine5.4 alimentaţie: *nesatisfacatorbinenesatisfacator5.5 varietatea meniurilor: *nesatisfacatorbinefoarte bine5.6 distributia si modul de servire a alimentaţiei: *nesatisfacatorbinefoarte bine5.7 ingrijirile medicale acordate de : 5.7.1 medicul curant *nesatisfacatorbinefoarte bine5.7.2 asistentele medicale *nesatisfacatorbinefoarte bine5.7.3 infirmiere *nesatisfacatorbinefoarte bine5.8 amabilitatea si disponibilitatea personalului medical: *nesatisfacatorbinefoarte bine5.9 informatiile medicale primite asupra diagnosticului si tratamentului bolii dvs.: *nesatisfacatorbinefoarte bine6. Cum apreciati atitudinea personalului din Primiri Urgente (in cazul in care v-ati internat prin aceasta unitate): nesatisfacatoarebunafoarte buna7. In timpul transportului intre sectiile spitalului aţi fost însoţit de personal din spital si ati beneficiat de suport medical: *DaNu8. Cum apreciati atitudinea personalului din Laboratorul de Imagistica si Radiologie Medicala cu care ati intrat in contact? nesatifacatoarebunafoarte buna9. Aţi fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiţi medicamentele pe cale orala (tablete, pastile) ? da,intotdeaunada,uneorinu,niciodata10.Administrarea medicamentelor pe cale orala (tablete) : 10.1 s-a facut sub supravegherea asistentei: da,intotdeaunada,uneorinu,niciodata10.2 aţi primit medicamentele pentru 1 zi de tratament: toate odataimpartite in prize11. In perioada spitalizarii ati fost pus in situatia de a cumpara medicamente? *DaNu12.Aţi fost multumit de îngrijirile acordate : 12.1 în timpul zilei DaNu12.2 în timpul nopţii DaNu12.3 sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale DaNu12.4 in timpul transportului intern DaNu13. Impresia dvs. generală : *nemultumitmultumitfoarte multumit14. Dacă ar fi necesar să vă reinternaţi, ati opta pentru acelaşi spital ? *în mod cert daprobabil ca daîn mod categoric nunu se va mai întâmpla (de exemplu: pentru că nu locuiesc în aproprierea spitalului)15. Considerati ca v-au fost respectare drepturile dvs ca pacient: *DaNu16. Considerati benefice continuarea ingrijirile medicale la domiciliu, oferite de o organizatii specializate? *DaNu17.Pe timpul internarii v-a fost conditionat actul medical? *DaNuPropuneri pentru imbunatatirea serviciilor pe care spitalul nostru le ofera: VerificareIntroduceti 2 cifre *Exemplu: 59This box is for spam protection - please leave it blank:
0 thoughts on “Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientilor/apartinatorilor”