Spital Tirgu Neamt ,Salut

Spitalul Orasenesc Sf.Dimitrie Tg.Neamt
Blv. Stefan cel Mare, Nr. 35, Targu Neamt, Judet Neamt, Cod 615200,
CUI 2614341, Tel. (04)0233/790824 Fax. (04)0233/790933;
www.spital-tirguneamt.ro, e-mail: office@spital-tirguneamt.ro


CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACȚIEI PACIENTULUI / APARȚINATORULUI IN COMPARTIMENTUL PRIMIRE URGENTE
Stimata/Stimat pacient/apartinator,
In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spitalul Orasenesc Sf. Dimitrie Tg. Neamț, a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos.
Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.
Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!
În cazul copiilor sau al pacienților fără discernământ, completarea chestionarului se realizează de către aparținători.
Completarea chestionarul de satisfacție a pacientului se realizează on-line prin scanarea codului QR afișat la
avizierele din COMPARTIMENTUL PRIMIRE URGENTE .

Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim.

Data:
1. Sexul
Masculin
Feminin
2. Varsta
sub 20 ani de ani
20-29 ani
30-39 ani
40-49 ani
50-59 ani
60-69 ani
70 ani si peste
3. Mediul de rezidenta
Urban
Rural
4. Ultima scoala absolvita
Primara (1-4 clase)
Gimnaziala (5-8 clase)
10 clase
Scoala profesionala
Liceu
Postliceala
Facultate
5. Stare civila
Casatorit
Necasatorit
Concubinaj
Vaduv
Divortat
6. Ati sosit la Compartimentul de Urgenta:
adus de apartinatori, familie, prieteni
adus de catre ambulanta
am venit singur
7. In cadrul acestei prezentari, puteti spune ca:
7.1 Ati fost preluat imediat de catre personalul C.P.U. pentru inregistrare?
Da
Nu
7.2 Ati fost primit cu amabilitate de catre personalul de la Triaj?
Da
Nu
7.3 In cazul in care a trebuit sa asteptati, vi s-au explicat urmatorii pasi pe care ii veti parcurge? Timp de asteptare, consultatie, etc.
Da
Nu
8. Bifati la cat timp fata de ora sosirii ati intrat in sala de consultatii?
Imediat dupa sosire
Intre 5 minute si 15 minute dupa sosire
Intre 15 minute si 30 minute dupa sosire
Intre 30 minute si 60 minute dupa sosire
In medie 60-120 minute de la sosire
In medie 60-120 minute de la sosire
Peste 120 minute de la sosire
9. In cadrul consultului efectuat in sala de consultatii, personalul medical v-a informat referitor la investigatiile, analizele si tratamentele pe care le-ati primit?
DA
NU
10. La efectuarea unor investigatii (radiologie, ecografie, etc) care a necesitat deplasarea in alta locatie, ati fost insotit in permanenta de catre personalul medical ?
Da
NU
11. In cazul in care sunteti apartinator (persoana care a insotit pacientul), in timpul cat pacientul a fost consultat, ati fost informat despre starea acestuia?
Da
Nu
Nu a fost cazul
12. Bifati calificativul pe care il acordati, referitor la calitatea serviciilor medicale prestate de catre personalul medical din cadrul compartimentului de primire urgente:
12.1 Comportamentul medicului:
Foarte nemultumit(a)
Nemultumit(a)
Partial multumit(a)
Multumit(a)
Foarte multumit(a)
12.2 Comportamentul asistentului medical:
Foarte nemultumit(a)
Nemultumit(a)
Partial multumit(a)
Multumit(a)
Foarte multumit(a)
12. Bifati calificativul pe care il acordati, referitor la calitatea serviciilor medicale prestate de catre personalul medical din cadrul compartimentului de primire urgente:
12.3 Comportamentul personalului de ingrijire infirmieri, brancardieri:
Foarte nemultumit(a)
Nemultumit(a)
Partial multumit(a)
Multumit(a)
Foarte multumit(a)
13. La plecare vi s-a explicat diagnosticul medical si pasii urmatori legat de tratament?
Da si am inteles
Da si nu am inteles
Nu
14. Ce parere aveti de curatenia existenta?
Foarte nemultumit(a)
Nemultumit(a)
Partial multumit(a)
Multumit(a)
Foarte multumit(a)
15.Vi s-au cerut sau vi s-a sugerat ca ar fi bine sa oferiti bani sau alte bunuri de catre personalul Compartimentului de primiri urgente?
Da
Nu
16. Daca ar fi necesar sa va reintoarceti, ati opta pentru acelasi Compartimentului de primiri urgente?
In mod cert da
probabil ca da
probabil ca nu
17. Daca un apropiat, un prieten sau alta persoana ar avea nevoie de un serviciu medical despre care stiti ca este disponibil aici ne-ati recomanda?
Sigur NU
probabil ca da
Sigur da
18. Considerati ca v-au fost respectate drepturile dumneavoastra ca pacient:
Da
Nu
19. Cat de multumit sunteti/ati fost?
Foarte nemultumit(a)
Nemultumit(a)
Partial multumit(a)
Multumit(a)
Foarte multumit(a)
20. Observatii si sugestii referitoare la aspectele pozitive si/sau negative ale serviciilor medicale: